כך תשלבו נוסטלגיה ומודרניות בעיצוב הבית בשנת 2022 באופן אידיאלי

כשאנחנו ניגשים לעצב את הבית שלנו, עומדות בפנינו אופציות שונות ומגוונות. אנחנו יכולים לבחור בסגנון ספציפי, בין אם זה סגנון קלאסי או מודרני, סגנון הייטקיסטי או מינימליסטי, וכן אנחנו יכולים להחליט על סגנון שאין לו אפיון מיוחד. אך קיימת אופציה נוספת והיא, לשלב בין סגנונות.  במקום להסתפק בסגנון אחד ספציפי, אנחנו יכולים לשלב בין כמה סגנונות.

היום, בשנת 2022, אנחנו יכולים למצוא לא מעט כלים ורעיונות כיצד לשלב בין סגנון מן העבר, נוסטלגי, לבין סגנון מודרני. זה יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות חומרים ואמצעים שונים שניתן להשתמש בהם בדרכים שונות. השילוב בין נוסטלגיה למודרניות בכל מה שקשור לעיצוב הבית, הוא גם יפה אך גם פרקטי במובנים רבים.

לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד מקומות בהם ניתן לרכוש פריטים שיכולים לעזור לנו בשילוב הזה. בין אם מדובר בפריטי ריהוט, בין אם מדובר בקישוטים ואמצעים לעיצוב, ובין אם מדובר בדברים אחרים בהם אנחנו יכולים להשתמש כך או אחרת.

זה יכול לבוא לידי ביטוי גם באמצעות מרכיבים מסוימים שמשלבים בין הסגנונות. למשל, אנחנו יכולים למצוא מגוון אריחים מצוירים שיכולים להתאים לחיפוי קירות, הן בחדר אמבטיה והן בחדרים אחרים, כשהסגנון שלהם משלב בין השניים, נוסטלגיה ומודרניות.

איך משלבים בין השניים?

כאמור, ישנם מגוון אריחים מצוירים שיכולים לעזור לנו לייצר שילוב בין עיצוב נוסטלגי למודרני, אך הם לא הפריט היחידי בו אנחנו יכולים להיעזר לשם כך. יש לנו אפשרות לעשות שימוש גם במגוון פריטי ריהוט אשר מצד אחד, מעוצבים בסגנון נוסטלגי, אך כוללים חומרים ואלמנטים מודרניים שמאפשרים לנו להשתמש בהם בצורות שונות.

אנחנו יכולים להשתמש בשטיחים, תמונות וציורים, אשר מצד אחד יקנו תחושה נוסטלגית, כמו שהייתה לנו בבית הורינו, ומצד שני, הסגנון והעיצוב שלהם יכול להיות הרבה יותר מודרני, יותר מתאים לימנו.

מעבר לכך, השילוב בין השניים בשנת 2022, יכול להתבצע על ידי אפיון נכון של הצרכים שלנו והבנה שאנחנו אומנם יכולים להשתמש בעיצוב עם אלמנטים נוסטלגיים, אך השימוש בפריטים השונים צריך להיות יותר מודרני. למשל, אנחנו יכולים להשתמש בפריטים שיש להם יותר מרווח, מאפשר לנו לנצל את השטח בצורה נכונה, התכנון של המקום צריך להיות יותר פרקטי, ואנחנו צריכים לחשוב איך נוכל ליהנות מהדברים השונים באופן יעיל ונכון.

מסתכלים על העבר וחושבים על העתיד

דוגמא טובה לעיצוב נוסטלגי ומודרני משולב, היא להשתמש בפריטים שמזכירים לנו דברים מן העבר, אך מנגד יכללו חומרים ייחודים, למשל, חומרים ממוחזרים או כאלה שנחשבים ידידותיים לסביבה.

בצורה כזו אנחנו חושבים לא רק על העיצוב והסגנון, אלא גם כיצד להשתמש בפריטים השונים בצורה אפקטיבית ונכונה לאורך זמן.

צילום: אתר UNSPLASH

 

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest