ארונות אמבטיה שונים ואיך תבחרו את הנכון ביותר עבורכם

ארונות אמבטיה

מחפשים את פתרון האחסון המושלם לחדר האמבטיה שלכם? עם כל הסוגים השונים של ארונות אמבטיה הזמינים בחנויות עיצוב הבית, זה יכול להיות לא קל לבחור את ארון האמבטיה המושלם עבורכם על מנת לעצב את חדר האמבטיה של חלומותיכם.

בפוסט זה, ניקח אתכם דרך הסוגים השונים של ארונות אמבטיה וניתן לכם כמה טיפים כיצד לבחור את האחד שמתאים לעיצוב הבית שלכם וכמובן גם לצרכים שלכם

ארון צמוד קיר

הסוג הראשון של ארונות אמבטיה הוא ארון צמוד קיר. סוג זה של ארון מציע דרך קלה לאחסן פריטים בצורה קומפקטית.

ארונות צמודי קיר מגיעים בכמה סגנונות והם עשויים בדרך כלל מעץ או מתכת. הם בדרך כלל כוללים מדפים או מגירות בפנים, שיכולים לעזור לשמור על חדר האמבטיה שלכם מסודר ומאורגן.

ארון תרופות

סוג נוסף של ארון אמבטיה הוא ארון תרופות. ארונות תרופות אידיאליים לאחסון תרופות וחפצי טיפוח אישיים אחרים שבין היתר גם חשוב לשמור עליהם רחוקים מהישג יד אם יש לכם ילדים בבית. לעתים קרובות ארונות אלו כוללים מראות על הדלתות שלהם, על מנת לאפשר לכם נוחות מירבית בזמן שאתם משתמשים במוצרי הטיפוח השונים.

ארונות רצפתיים

לבסוף, ארונות רצפתיים מספקים יותר מקום מאשר ארונות צמודי קיר ונוטים לכלול בתוכם מגירות או מדפים גדולים יותר.

ארונות אלו מציעים בדרך כלל גישה נוחה יותר מכיוון שהם אינם מחוברים ישירות לקיר כמו דגמים צמודי קיר. ארונות רצפתיים מגיעים במספר גדול של גדלים וסגנונות, מה שהופך אותם לורסטיליים ואפשרות נהדרת עבור חדרי אמבטיה בכל גודל.

אוקיי, אז איך אבחר את זה שהכי מתאים לי?

עכשיו כשאתם יודעים אילו סוגי ארונות אמבטיה יש בשוק, בואו נסתכל על כמה טיפים כיצד לבחור את אחד המתאים לצרכים שלכם:

שטח אחסון

קחו בחשבון כמה שטח אחסון אתם צריכים – אם יש לכם הרבה דברים שאתם צריכים לאחסן בחדר האמבטיה, כדאי לקחת בחשבון דווקא ארון רצפתי עם הרבה מגירות או תאים בפנים; אם יש צורך בפחות שטח אחסון אז ארון צמוד קיר עם מימדים קומפקטיים יספיק לכם, וגם ישמור על חדר האמבטיה שלכם מרווח.

סגנון

תחשבו על הסגנון שאתם מעוניינים בו – אתם רוצים סגנון מודרני או מסורתי? יחידות צמודות קיר נוטות להיראות עם עיצוב "חלק יותר", אך ארונות תרופות מציעות סגנון קצת יותר מסוגננים כגון דלתות ממוסגרות הכוללות מראות; דגמים של ארונות רצפה מגיעים גם בכמה סגנונות, סגנונות כפריים שבהם למשל כלולים ארונות אמבטיה מעץ או סגנונות מודרניים יותר שמתשמשים יותר במתכת ופרזולים.

הכי חשוב – למדוד, ואפילו פעמיים.

ודאו שכל יחידה שאתם מתכננים לקנות מתאימה כראוי למיקום המיועד לה; שימו לב למדוד בצורה נכונה ומכל הכיוונים על מנת שהארון אמבטיה שאתם הולכים לקנות יישב בול כמו שצריך.

לסיכום

קחו בחשבון את הגורמים עליהם דיברנו בעת בחירת פתרון האחסון החדש שלכם וכך תמצאו את ארון האבטיה הנכונה ביותר עבור חדר האמבטיה שלכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest